WWE4ARABS: حصريا | فيديو عرض النجوم الأخير بتاريخ 2013.09.07 على اليوتيوب

حصريا | فيديو عرض النجوم الأخير بتاريخ 2013.09.07 على اليوتيوب

هناك 9 تعليقات:

  1. السلام عليكم انا لى طلب صغير انا كنت بتفرج على فيلم والسيرفر عجابنى اوى بعد ازنكو تشوفو وياريت تحطو علية المصارعة من انهاردة بس مش عارف هو بيشتغل بصعوبة لية ولا يمكن يكون الفيلم اصلا اتشال حضرتكو انت وتعرفو اكتر منى قررو ابوس ايدكو بس شوفوة http://www.rapee3.com/stars/star1582.html بس انا باجى اضغط على تشغيل الفيلم مبيشتغلش يعنى انشاء الله لو حطتو المصارعة على السيرفر دة هتبقا فعلا جامدة بس شفوفو وتحاولو اول لما الواحد يدوس علية يشتغل تحياتى ليكو ومنتظر رضكو يا احسن موقع

    ردحذف
  2. صباح الخير على احلى موقع فى الدنيا

    ردحذف
  3. انا صاحى عشان سوبر ستار بالزات عارفين اوحش حاجة فى اليوتيوب دة اية ان لما تيجى تتفرج عاوز ترجع من الاول عشان ميقطعش تلاقى الصورة اوحشت بقا هو دة العيب قلى فية وكمان انا النت عندى وحش خالص

    ردحذف
  4. شنو هذا سوبر ستار اخيرا يا اخوات والله مللت من الانتظار عاطكم العافية وشكرا

    ردحذف
  5. صباح الفل والياسمين على اجمد المواقع

    ردحذف
  6. بيج شو هيفضل مظلوم لحد امتا هو ودانيل

    ردحذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط , حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة,وتذكّر قول الله عز وجل ..{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }..