WWE4ARABS: فيديو عرض سماك داون الأخير بتاريخ 2013.08.30 مترجم

فيديو عرض سماك داون الأخير بتاريخ 2013.08.30 مترجم

هناك 21 تعليقًا:

  1. والله انتو احسن موقع مصارعة مفيش موقع الواحد بيتفرج علية برحتو زى الموقع دة

    ردحذف
    الردود
    1. حياك .. شكرا على المرور العطر :)

      حذف
  2. شكرا على العرض

    ردحذف
  3. بجد انتو موقع هايل

    ردحذف
  4. ايوة بقا يا معلم يا معلم اية الجمال دة

    ردحذف
  5. هاى انا علاء من الاسكندرية متشكر على العرض ياريت يبقا كل العروض كدة

    ردحذف
  6. شكرا على مرورك الجميل ^_^

    ردحذف
  7. حلو عرض سماك داون تعرفو ان عمرى ما اتفرجت برحتى دى اول مرة اتفرج من غير تقطيع بجد انا مش عارف اقولكو اية انا من 6 اكتوبر والموقع بتاعكو جميل جامد جدى توعدونا ان كل العروض تبقا كدة عشان هنسييب المواقع كلها وهنتفرج عندكو

    ردحذف
  8. فين عرض سوبر ستار وتوتال ديفز

    ردحذف
    الردود
    1. سوبر ستار سنعرضه في حال توفره ..

      حذف
  9. اين عرض توتال ديفز

    ردحذف
    الردود
    1. توتال ديفاز لا احد يشاهده ..

      حذف
    2. انا بحبو ياريت تجيبوة مش مشكلة يكون مترجم ولا لا وياريت يكون بسيرفر الجميل بتاعنا وقلى الناس المحترمة دى بتشكر فية

      حذف
  10. العرض روعة

    ردحذف
  11. على فكرة السيرفر دة جامد اوى وكمان نظام hd انا عاوز بعد كدة اتفرج على كل حاجة على السيرفر دة متشكر يا احسن موقع سيرفر جامد وموقع احلى

    ردحذف
    الردود
    1. ده مش سيرفر دا فيديو الفيس بوك :D

      حذف
    2. اخوي زياد احمد , طيب اش المشكلة ؟ ^_^

      حذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط , حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة,وتذكّر قول الله عز وجل ..{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }..