WWE4ARABS: فيديو عرض سماك داون الأخير بتاريخ 2013.09.20 مترجم

فيديو عرض سماك داون الأخير بتاريخ 2013.09.20 مترجم

هناك 16 تعليقًا:

  1. yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes

    ردحذف
  2. هو رفع العرض بياخد قد اية وقت / والتحميل كمان بياخد قد اية

    ردحذف
    الردود
    1. ما اقدر اجاوب على سؤالك .. مشاهدة ممتعه ^_^

      حذف
    2. لية يعنى مش هتقدر هو انا بقولك حاجة عيب انا بسئل بس

      حذف
    3. لا مو عيب , بس اشياء خاصة ما اقدر اقولها ^_^

      حذف
  3. طب وبالنسبة لناس قلى عنهم النت بطئ يتفرجو ازاى بعد ازنكو كلمتكو قبل كدة قلى حاكتلم مشكلتى مش عايز رابط يقطع معايا اكيد فى ناس فى الصفحة عندهم النت سريع طب انا اعمل اية ربنا عالم انى انا بقول لكل الناس على الجروب بتاعكو ياريت تشوفولى حل مش عايز سيرفر يمشى الخط الابيض دة ويقطع معايا انا وحشتنى المصارعة والله ياريت تشوفلى حل المرة قلى فاتت كلمتكو مرضتوش عليا وسبتونى بتوسل اليكو

    ردحذف
    الردود
    1. غريبة , انا اشوف الفيديو بدون تقطيع .. والسيرفر ذا ما يقطع ..

      حذف
    2. انا عشان عندى النت بطى جدا

      حذف
    3. يعنى فى حل انشاء الله ممكن تعملوة يعنى ادونى رض عشان خاطر النبى

      حذف
  4. هو الموقع دة اية يا جدعان مصرى ولا بلد تانية

    ردحذف
    الردود
    1. الموقع لكل العرب ^_^

      حذف
    2. ما انا عارف انو لكل العرب انا بسئل بس معلومة بس

      حذف
    3. انا سعـودي ^_^ لكن الموقع لكل العرب ^_^

      حذف
  5. ايوة صح يا استاز انت مفيش فرق

    ردحذف
  6. الموقع رهيب وكل شي عسل ومايقطع بيض الله وجهك ياصاحب الموقع

    ردحذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط , حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة,وتذكّر قول الله عز وجل ..{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }..