WWE4ARABS: فيديو عرض سماك داون الأخير بتاريخ 2013.09.06 مترجم

فيديو عرض سماك داون الأخير بتاريخ 2013.09.06 مترجم

هناك 17 تعليقًا:

  1. تحياتي لأكثر موقع حريص بكل شي ولا يقصر بأي حاجة

    ردحذف
  2. بجد مليون متشكر انتو تستحقو تكونو الاول انا فى واحد قلى الموقع بتاعكو هو قلى من على طريق الفيس بوك بجد انتو موقع هايل وكمان السيرفر دة اصلى

    ردحذف
  3. السلام عليكم انا طالب منكو طلب ياريت تعملهولى بلاش حكاية الاجزاء الكثيرة دى لية متخلوش العرض كلو فى جزء لان فعلا دى حكاية ملل واكيد كل الناس قلى بتكتب التعليق نفسهم فى كدة

    ردحذف
  4. بلاش الاجزاء الكتير دى وخصوصا انا عندى النت ضعيف خليهم جزء او 2 اكتر من كدة بلاش انا لحد دلوقتى والله بتفرج على العرض بعد ازتكو خلى العروض كلها جزء او جزئين لان فى ناس النت بتاعها زفت وانا من ضمن الناس دى مشكور / سى ام بانك

    ردحذف
  5. انا عايز اقول لجروب حاجة دة يرضى ربنا 5 اجزاء مرة واحدة حرام عليكو انا عارف يكون فى عنكو بتتعبو كتير بس 5 اجزاء كتير اوى انا متفركتش بمزاج حلو ربنا يوفقكو وتحاولو تسعدو الناس عشان ربنا يسعدكو

    ردحذف
  6. العرض روعة ابغى سوبر ستار فى اسرع وقت امزح الوقت قلى تحددوة بس بلاش متاخر

    ردحذف
  7. اية دة يا جدعان الموقع دة فى حاجة حلوة ووحشة فى نفس الوقت المواقع كلها بتجيب العروض جزء واحد اشمعنا الموقع دة 5 اجزاء غريبة الحلو بقا ان السيرفر دة هايل مع انى النت بطى عندى بسبب الحكاية دى يلا بس السيرفر جميل

    ردحذف
  8. سيرفر الديلى موشن دة هتشل منو قريب والله حرام لما هما عارفين انو وحش كدة بيحطو على المواقع لية كل شوية تقطيع تقطيع انا مش عارف انا اتفرجت على عرض اية من كتر الخنفة دى والله دة انتو عندكو رحمة من هنا ورايح انا هتفرج عندكو بس تخفو الاجزاء شوية وانا من النهاردة هقول لصحابى على الموقع بتاعكو مش عارف بقا ازا كان ماتو ولا لا من كتر التقطيع والله انتو مية مية جبتو السيرفر الجامد دة منين بس ابوس ايديكو خفو الاجزاء خل العروض جزء واحد كامل

    ردحذف
    الردود
    1. الحد الاقصى للرفع 20 دقيقة , من الصعب ان يكون جزء او جزئين

      حذف
  9. its vere nece

    ردحذف
  10. مشكور على العرض

    ردحذف
  11. انتو مبتردوش على الناس دى كلها لية خلى حد يكللمنا ويوعدنا ان العروض هتبقا بالسيرفر بتاعنا بس جزء او 2 جزء عشان احنا اكتر حاجة بنكرها ان محدش يرض علينا لو بالطريقة دى ان الجروب ميرضش على الناس الله الغنى فى كذا موقع

    ردحذف
    الردود
    1. أخوي السيرفر ذا الحد الاقصى للرفع فيه 20 دقيقة يعني من الصعب ان تكون جزء او جزئين ..

      حذف
  12. طب حاولو تعملو اى حاجة 5 اجزاء كتيرة

    ردحذف
  13. بطىء جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  14. يسلمووووووووووووووووووووووووووو

    ردحذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط , حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة,وتذكّر قول الله عز وجل ..{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }..