WWE4ARABS: فيديو عرض الرو الأخير بتاريخ 2013.07.08 مترجم

فيديو عرض الرو الأخير بتاريخ 2013.07.08 مترجم

هناك 6 تعليقات:

  1. الخارق اييييييييييييييدج10 يوليو 2013 في 6:13 ص

    الو
    احمدي انا الخارق ايدج ومحتاجك اوي الفترة دي وبكلمك بصفتي صديق قديم
    ارجوك ساعدني انا عايز اتعلم ازاي اهكر ايميلات تويتر
    ارجووووووووووووووووك
    مستنيييييييييييييييك

    ردحذف
  2. الخارق ايييييييييييييييدج10 يوليو 2013 في 6:32 ص

    يلا بسرعة ارجوك رد
    فعلا انا محتاج اعرف الطريقة اوي ( ده لو تعرفها اصلا ) او ممكن تعرفني علي هكر محترف
    علي فكرة شغلك في الموقع جامد جدا وعرض الرو روعة خصوصا جنان فيكي لما اتطردت

    ردحذف
  3. شكرا على الفيديو أنا زائر جديد أتمنا أن تقبلوني كصديق لكم وأنا أسف أني قد ردت عن خارج النطاق

    ردحذف
  4. الخارق اييييييييدج11 يوليو 2013 في 1:49 ص

    اوك
    شكرا يا صاحبي
    استمر الي الامام الموقع بتاعك فعلا رائع لكن للاسف فعلا انا مش فاضي عشان داخل الثانوية العامة والدراسة سلام
    اتمني لك التوفيق

    ردحذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط , حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة,وتذكّر قول الله عز وجل ..{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }..