WWE4ARABS: رسميا I تربل اتش يشارك في عرض الرو القادم للرد على ليسنر !

رسميا I تربل اتش يشارك في عرض الرو القادم للرد على ليسنر !

هناك 12 تعليقًا:

  1. شكل رسلمنيا 29 فاسلة وش تتوقع انت فاششلة او لا

    ردحذف
  2. يمكن نقول عنها فاشلة لان النتائج مشكوفة .. ولاكن اتوقع المباريات تكون رائعه وحماسية حتى لو عرفنا الفائز

    ردحذف
  3. الخارق ايدج13 مارس 2013 في 8:09 م

    يااااااااااااااا يا احمدي انت فين يا راجل عامل ايه
    والله واحشنا جدا
    مع اني كنت فاكر اني مابحبكش الصراحة لكن لقيت نفسي فاكرك وحاسس اني عايز اسلم عليك كثير
    وبالمناسبة مش عايز انسي اهنيك علي عدم يأسك في تحسين الموقع
    الصراحة انت حسنته كثييييييييييير
    مبروك واخويا الرائع بيسلم عليك كثير اوي
    يا ريت تكون فاكرنا زي ما احنا مانسيناكش ومش هننساك
    سلام لكن هخش تاني
    اوك باي ( ولو تعرف حدا من اصدقائنا زمان بلغه سلامي انا والرائع وقوله اني نفسي اكلم اي حد فيهم واعرف منه اخر اخباره وكده تمام ) سلام يا احمدي وربنا يقويك
    وهخش تاني عشان اكلمك عن اخباري واخبارك و اخبار المينيا القامة اللي مش عارفين هتبقي فعلا الاروع في التاريخ ولا للاسف
    باااااااااااااااااي

    ردحذف
  4. الخارق ايدج13 مارس 2013 في 8:09 م

    مستني ردك

    ردحذف
  5. الخارق ايدج13 مارس 2013 في 8:10 م

    مستني الاجازة بفارغ الصبر عشان افضي لمحادثتك انت واصحابي الباقيين

    ردحذف
  6. الو انا محمد احمدي رئيس الموقع
    ومن السعودية من المدينة تحديدا وانا شخص شرير اريد السيطرة علي العالم
    هههههههههههههههههههههههههههههه فقط امزح ( اسف من اجل انني افسدت التعليقات لكن ارت فقط ان اذكرك بي )
    من انا ؟؟؟؟ سؤال يطرح نفسه يا محمد

    ردحذف
  7. يا هلا يا الخارق ايدج .. طبعا ماني ناسيك وسلامك وصل !

    ردحذف
  8. الخارق ايدج13 مارس 2013 في 8:42 م

    هاي
    واحشني جدا جدا جدااااااااااااااااااااا
    انت فين يا عم

    ردحذف
  9. الخارق ايدج13 مارس 2013 في 8:42 م

    وفين دردشتك
    وفين ايامك

    ردحذف
  10. الرائع كريس جيريكو13 مارس 2013 في 8:44 م

    اهلا بيك يا احمدي
    مفتقدك جدا والله عامل ايه في الدراسة وفي حياتك وفين الصحبة الجميلة اللي كانت معانا سواء بانك او اورتن او سينا او غيرهم
    انت طورت كثير من موقعك
    كويس جدا
    ماشاء الله

    ردحذف
  11. اهلا بيك يا الرائع .. راح احط الدردشة الان بس ثواني

    ردحذف
  12. الخارق الرائع ايدجيريكو13 مارس 2013 في 9:04 م

    مانقدرش نوصف سعادتنا برجعونا تاني والله يا احمدي

    ردحذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط , حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة,وتذكّر قول الله عز وجل ..{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }..