WWE4ARABS: رسميا | جيم روس يعلن عن اعتزاله للتعليق في الـ WWE !!

رسميا | جيم روس يعلن عن اعتزاله للتعليق في الـ WWE !!

هناك تعليقان (2):

  1. انا عاوز اقول لحضرتكم حاجة انا تعبت من كتر المواقع بتاعت المصارعة مفيش موقع حلو وفى ناس قالتلى على الموقع بتاعكو وقالتلى فى سيرفر جميل يعنى بسم الله مشاء الله الناس بتشكر فيكو بصراحة انا عايز موقع يكون حلو لاموهلاتى انا موهلاتى متسمحش انى اتفرج على السيرفرات قلى على المواقع التانية الموقع بتاعكو فا انا بقول لحضرتكم انا مينفعش اقعد يوم من غير مصارعة وانا ادمنت خلاص المصارعة انا ربنا عالم بيا عصبى جدا لما متفركش يوم عليها انا النت عندى وحش بطريقة رهيبة يعنى اضعف ميت مرة من قلى بيشتكى من النت بعد ازنكو انا بتوسل اليكو انا تعبت من تدوير على موقع حلو انا فى واحد حكالى على الموقع بتاعكو لقيت برضو نفس المشكلة مش عارف اتفرج انا اخر عرض اتفرجت علية كان الرويال رامبل لحد دلوقتى متفرجتش على حاجة ارجوكو سعدونى انا عاوز سيرفر ميقطعش معايا خالص ويبقا سريع وحشتنى المصارعة ابوس ايدكو انا يعتبر عيان بيها والشفاء على ايديكو ثم ربنا مستنى رض حضرتكو لان انتو الحل الوحيد قلى فاضلى يارب تقدرو تنفزو طلبى

    ردحذف
    الردود
    1. حياك ^_^ , راح نتوصل لطريقه ان شاء الله ^_^

      حذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط , حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة,وتذكّر قول الله عز وجل ..{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }..